Sunday, May 30, 2010

thx to my friends who wishes me HAPPY BIRTHDAY today
-
touch~
-
although less contact
-
but they still doesnt forget to wish me
-
thx
-
shir nee(最准时,最好的朋友,我们整整一年没有联络了吧,我从来没有忘记你曾经送我最棒的生日礼物---你亲手折的一瓶星星和卡片,真的很漂亮),shu qin(有一阵子没有联络,可是你还是有祝福我),hui mei(我们很少联络吧,不过你也不忘了祝福我),juliet(好久没有见面联络了,你还记得我的生日,感动到),may kim(最后一个祝福我的,last minute 11.59pm,特别,哈哈)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.